Opinie Google w pigułce

Opinie Google w pigułce

Opinie Google to bardzo ważne kryterium, którym kierują się klienci, wybierając w Internecie produkt lub usługę. Są one trudne do usunięcia, dlatego podstawą dla rozwijającej się firmy jest pozyskiwanie możliwie jak najlepszych recenzji, które klient znajdzie w wyszukiwarce. Istota dobrych ocen jest prosta: każdy wybierze produkt o możliwie najwyższej ocenie. Sprawdź, jak zwiększyć prestiż swojej firmy poprzez pozyskiwanie pozytywnych ocen.

Pozyskiwanie opinii w Sieci

Chcesz mieć wiele pozytywnych ocen na swojej wizytówce, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Sposobów jest kilka. Najprostszy z nich to prośba skierowana do Twoich klientów, by podzielili się swoją opinią na temat wykonanej przez Ciebie usługi lub dostarczonego przedmiotu, który produkujesz. Klienci chętniej piszą komentarze negatywne, niż te pozytywne – dlatego właśnie śmiało proś ich o rekomendację. Możesz wysłać do nich maila z linkiem do strony, na której mogą pozostawić swoją opinię. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z własną firmą i nie posiadasz zbyt wielu klientów, śmiało możesz skorzystać z usług Opinie.pro. Firma zapewnia profesjonalne oceny Google na Twojej wizytówce (https://opinie.pro/produkt/oceny-google/). A może współpracujesz na stałe z partnerami biznesowymi? Poproś o podzielenie się oceną na temat Twojej usługi zarówno podwykonawców, jak i zleceniodawców. Dbaj o liczne pozytywne opinie!

Negatywne komentarze

Na wizytówce mogą pojawić się również negatywne komentarze. Niestety, właściciel takiej strony nie ma uprawnień do moderowania opinii czy też ich usuwania. Często zdarza się, że negatywne komentarze nie pochodzą od Twoich klientów. Dzieje się tak wtedy, kiedy Twoja firma staje się realnym zagrożeniem dla innych przedsiębiorstw z branży – niektóre firmy nie chcą podejmować rywalizacji w duchu fair play. Właściciel wizytówki może zgłosić konkretną ocenę, dzięki czemu – jeśli będzie rzeczywiście niezgodna z zasadami – zostanie usunięta. Pamiętaj, że każdą opinię możesz skomentować, dementując negatywne oceny. Poprzez kulturalne łagodzenie sporów również możesz zyskać u potencjalnych klientów.

Przeczytaj również:  Jak dobrze kierować zespołem?

Zadbaj o swoją wizytówkę Google, pozyskując jak najwięcej pozytywnych opinii od zadowolonych klientów. Twoja  firma będzie mogła szczycić się wysokim poziomem reputacji, jeśli na jej stronie widoczna będzie znaczna ilość pozytywnych treści od osób, które wybrały Twoją usługę lub produkt.